Dag 5 HEET

13 augustus 2018 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Wat een contrast met de eerste dagen van onze reis. Van de Megastad LA naar het relaxte Arizona. We zijn na een “kinderdagookwelDisneylandgenoemd” vertrokken richting Kingman via Josua Tree national park. Wie de strips van Lucky Luke en de Daltons kent, herkent dit landschap meteen. Wat een fenomenaal park! Door de droogte en de bijzondere omstandigheden, lees woestijnklimaat met zeer hoge temperaturen, was het een fantastische ervaring. Ryan en Lars haddende smaak te pakken en waren ineens gevlogen. We vonden ze terug bovenop een rotsformatie. Gelukkig hebben we de foto’s nog 😁🤨 daarna richting Skull rock. En toen gebeurde er iets zoals je alleen meemaakt in de film! Aan de horizon, een nogal pittige onweers/regenbui. Windhozen naderende ons en de chauffeurs Arjan en Bas, die deze reis de campers besturen, hebben de camper in bedwang weten te houden. Man-o-man het waaide echt enorm, twister was er niets bij. Maar ook dat kan weer van de Bucketlist. En dan is het zo een 2,5 uur op van die typisch Amerikaanse wegen, ein-de-loos tot aan de horizon wegen.... zo bijzonder!!!! In het Cars stadje Kingman aangekomen, kids afgekoeld in het zwembad, BBQ aan en nagenieten van de bijzondere reis door California naar Arizona

1. J.A.M. Buijs:
    15 augustus 2018
    Je schrijft leuk, Stefanie. We zijn ervan onder de indruk, en ook van jullie reis. Genieten maar lekker verder allemaal. Liefs uit een nu aangenaam Alphen van Opa en Yki.
  2. J.A.M. Buijs:
    19 augustus 2018