Dag 12 reisdag van las Vegas naar Sequioa....

20 augustus 2018 - Sequoia National Park, California, Verenigde Staten

Deze dag staat in het teken van verplaatsen. Een lange rit voor de boeg. Verplaatsingsdag, uur of 8 rijden. Vanaf vandaag ook geen WiFi meer. Onderweg oa langs een van de grootste airforce basissen van Amerika gereden. Helaas weinig van kunnen zien, lag erg ver van de snelweg. Voor de nieuwsgierigen onder ons het gaat om de basis Edwards. Vlak daarna langs het vliegtuigkerkhof, ofwel een standplaats voor vliegtuigen die niet meer gebruikt worden voor de burgerluchtvaart, Mojave. Rond een uur 1815 uur komen we aan in Sequoia National park. Dit park staat bekend om de grote bomen, maar dan ook echt groot. Hopelijk komt het er een beetje uit met de foto’s. Nog even een pitstop gemaakt bij Kings Canyon, dit maakt deel uit van het sequoia Nat Park. Hier staat de een na grootste boom vd wereld, ook wel de eeuwige kerstboom genoemd. Gauw nog even een vuurtje gemaakt, om de beren weg te jagen. Jawel je leest het goed, we hebben tussen de beren geslapen! Er stond zelfs een speciale metalen kast voor de kampeerders voor al hun etenswaren, toiletspullen (wist niet beren schoonheidsidealen hadden🤔) enz. Wij in onze RV, mochten alles weliswaar uit het zicht in de camper houden. Daarbij werd de geruststellende opmerking gemaakt dat de beren nòg niet wisten hoe ze een rv open konden maken..... vuurtje opgestookt en daarna lekker gaan slapen.