Dag 11 Las Vegas

19 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vroeg uit de veren... hele dag besteden in Vegas. Vetrokken vanuit Zion, 0615 de wekker! Bas en Bregje waren hier nog nooit geweest, dus we gaan proberen om hen een zo goed mogelijk Vegas te laten ervaren😎😁🤑🤑🤑🤑🤑 alleen met de camper over de strip rijden is al een belevenis op zich. Wij herkennen weer een hoop van een aantal jaren terug. Nog steeds de heerlijke onrust die Vegas met zich meebrengt! De camper parkeren in Vegas zelf viel niet mee, evenals de temperaturen! 109 Fahrenheit ofwel 42 graden!!!  Toch maar meteen doorgereden naar de camping. Je moet je voorstellen allemaal stroken beton met een picknickbankje erbij. Als je een luxe site hebt, dan heb je er een stukje gras bij🤟🏻 Ach ja, de ene camper is nog groter en luxer dan je je kunt voorstellen! Complete vrachtwagens mrt als aanhanger een jeep Cherokee bijvoorbeeld. Even de kids eerst laten afkoelen in het zwembad en dan hoppakee Vegas here we Come! Allereerst begonnen met hotel New York! Fantastisch.... rammelende gokbakken, oneindig. En dan moet je je voorstellen dat dit er oneindig zijn! Nog steeds een bijzondere gebeurtenis. Daarna nog een aantal hotels bezocht oa circus circus, hier is ook een speciale kinderetage met kwartjesschuivers, games, ballen gooien etc. Net als de beende kermis maar dan met kleine Mexicaantjes in te kleine broekjes en/of shirtjes👯‍♀️. Uiteraard de fonteinen vd Bellagio bekeken en geëindigd in de M&M store!!! 2330 uur met de Uber naar de camper. Veel indrukken opgedaan, hoe later op de avond in Vegas hoe gekker het volk... vraag dat maar aan de kids als we weer thuis zijn 😉☺️