Dag 10 Zion

18 augustus 2018 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Relaxt opgestaan, naar het visitorcenter gegaan. Shuttle gepakt naar het einde van de canyon. Deze shuttles rijden de hele dag tot 2030 ongeveer af en aan met 8 tussenstops. Wij zijn eerst uitgestapt bij stop 5, leuke korte wandeling gemaakt. Kopje koffie gedronken, daarna door naar het hoogtepunt “de narrows”. Het einde van de canyon kun je bewandelen dmv een rivier met stenen. Wij zijn in het bezit van goed schoeisel! Hoppa geen twijf over mogelijk, met schoenen en al door de rivier wandelen. Vooral Ryan, Amy en Lars waren niet te stoppen. Schitterende omgeving, uiteraard mooi weer 🌞 graadje of 35. De vaders waren nog even verder gegaan met de drie woudlopertjes. Bregje, ik Lyn en Mats zijn na een uurtje teruggekeerd. Op de weg terug meer dan 25 eekhoorntjes tegen gekomen. Dat zijn in de Canyons een soort van nationale huisdieren, die zich met name huisvesten in het gezelschap van mensen in de hoop dat ze gevoerd worden, per canyon zag je duidelijk een verschil hoeveel ze worden gevoerd😂 de foto’s laten hopelijk een beetje van de schoonheid zien van ook dit wonderschone National Park. Bij de camper even een drankje gedaan, 🍗🍢🍖 aan en vroeg naar bed. Morgen op naar Vegas!

What happens in Vegas.....

1. Marianne:
    20 augustus 2018
    Wat een ongelofelijk mooie natuur!!!
  2. J.A.M. Buijs:
    20 augustus 2018
    We genieten mee. Sterkte in Las Vegas, vooral voor de portemonnaie.
    Liefs van Opa en Yki