Dag 9 Bryce Canyon-Red Rock canyon-Zion

17 augustus 2018

Dag 9

Vanochtend om 0700 uur de wekker! Op naar Bryce. Eerst even de schijt/urine buis aansluiten bij het dumpstation. Dat blijft toch een interessante klus, zeg gerust maar een stankklus. Maar het moet gebeuren! Op naar Bryce, graadje of 29, Bryce ligt nl redelijk hoog. 8000 ft! Flinke wandeling gemaakt in de canyon en aan de rand (rimtrail)van de canyon gewandeld. Ongeveer 8 km, ontzettend mooie vergezichten... zie de foto’s.  Na de wandeling de shuttle bus teren genomen naar de parkeerplaats.  Geluncht in de camper, ideaal als je alles bij de hand hebt☺️. De onweersbuien ontstonden rondom ons en we zijn gauw gereden naar Red Rock mountain. Bijzondere kleuren, slechts een 3/4 rijden bij bryce vandaan.

De kids hadden bedacht om politie en boefje te spelen, Ryan was de boef (die mocht verstoppen en de anderen waren de politie.... je raadt het al Ryan was verstopt en de kids incl bregje waren een ander pad ingeslagen. Wij waren iets later en Ryan riep ons, dus hij was terecht. Wij liepen naar de uitgang, geen kids en bregje.... na een half  uurtje zoeken iedereen weer terecht! Op nar Zion.

Er was ons verteld dat ons een mooie route te wachten stond.... niets was minder waar!!!! Grote steile bergen, rotsen, tunnels.... en nu op de camping, waar de temperatuur rond de 30-32 graden is... welterusten! Morgen Zion verkennen

1. Jeroen:
    18 augustus 2018
    Ryan neemt dat boefje spelen wel serieus! Super leuke verhalen, zus, keep em coming.
  2. Marianne:
    18 augustus 2018
    Ik ben het helemaal met Jeroen eens. Ik geniet erg van je verhalen en van de foto's. Dikke kus.