Ready for take-off

8 augustus 2018

Off we go! Vandaag de grote dag... 0545 de wekker om 0700 de bus richting Schiphol. Bepakt en bezakt.... oeps de deur kan niet op slot! Aan de binnenkant van de deur nog een sleutelbos.... Mam en pap leuk tijdverdrijf de komende weken. Ook was de vertrekdag extra feeestelijk met de verjaardag van Bregje! In ieder geval geen last van inbrekers 👍🏻 Hopen we 🙄 het eerste deel van de vlucht, AA203 met Philadelphia als eindbestemming, verloopt voorspoedig. We hebben te maken met een aircraft change op Phil. Fan Buijs krijgt wel stoelnummers, fan Schoo mag op Phil achter een stoelnummer aangaan. Strange, wat achteraf ook blijkt. Aangekomen bij de gate voor de vlucht naar SFO, krijgen wij het heugelijke nieuws te horen dat de vlucht met 37 passagiers is overboekt. De mededeling die gedaan wordt en overigens heel gebruikelijk is, of er mensen tegen een royale vergoeding lees 1100$ per stoel op een latere vlucht naar SFO mee willen. Gelukt! De familie Schoo is samen met ons op de oorspronkelijke vlucht meegekomen en heeft stoelen gekregen! Prima vlucht naar SFO gehad, maar iedereen was er na deze lang reis, zo onderhand wel een beetje klaar mee😂. Aangekomen in het Best Western Plus. De dag afgesloten in the American way....MC Donalds it is. Tot morgen, nu eerst lekker slapen